Apr 20, 2017

Testimoni Pencuci Muka Nutriwhite Shaklee

Sejak zaman sekolah, macam-macam jenis pencuci muka dah saya guna..Macam-macam yang cuba nak bagi serasi dan semestinya dulu pilih yang murah..Tapi lastly, habis berminyak dan rosak jadi kulit muka.




Zaman remaja, kulit berminyak ,berjeragat, berjerawat dan kulit kusam memang tak dapat lari. Lagi-lagi jika aktif sukan dan aktiviti korikulum di sekolah.

Meningkat dewasa saya mula belajar mengenai set kecantikan..Yerla dah kerjakan..Bila berkerja dan ada kerjasama dengan Farmasi Kebangsaan, baru saya faham term-term bidang kosmetik ni..Masa ni baru kenal term-term seperti Hydroquinone, Paraben, Merkuri dan pelbagai lagi.


Ok, saya tak nak berceloteh panjang mengenai kisah term-term di atas. Yang pasti pilihlah yang semulajadi,natural lebih selamat. Lagi-lagi jika anda jenis kulit sensitif dan bermasalah.

Hari ni nak share lagi 1 produk kosmetik kecantikan luaran yang ramai sangat peminat iaitu Cleanser Nutriwhite . Bila dah cuba kebanyakan mesti bagitahu wow dan sangat berpuas hati.

Pengalaman Menggunakan Gentle Deep Foaming Cleanser

Saya share dulu pengalaman saya guna ya. Bila pakai ni masyallah terasa lembut sangat kulit muka. Pastu saya perasan kulit muka saya dah tak berminyak..Dulu kalau bangun tidur, memang geram je ngan kulit berminyak ni..

Saya juga mula tukar ganti Pencuci muka suami. Sebelum ni dia pun beli kat Watson or Tesco, macam-macam jenis pencuci muka. Kulit orang lelaki ni lebih kasar kan..Jadi saya cakap kat husband,cuba abang pakai pencuci nutriwhite ni..ok tak?

After all, pencuci muka dia yang lama dah tak guna dan sekarang kami hanya pakai 1 sahaja. Berkongsi 1 cleanser ni. So mudah kalau balik kampung or pergi bercuti tak perlu nak bawak macam-macam jenis pencuci muka:-)

Husband pun maklumkan kulit dia lebih lembut dan jerawat memang dah jarang sangat muncul. 

One day dia nak g outstation, saya terlupa nak belikan spare 1 untuk dia..Lastly saya bagi warning abang jangan ambil ye..Haha berebut pulak jadinya..Sudahnya dia mengalah tapi bila balik outstation dia tetap cari Pencuci Nutriwhite ni walau dah beli pencuci muka lain..Haa tengok dah jatuh cinta kat pencuci ni.Yang lain dah jadi tak best!!


Mana tak bestnya..Pencuci muka natural 100%. Bebas bahan kimia merbahaya. Selamat untuk kulit jangka masa panjang dan bestnya ada proven clinical studies yang di jalankan.

Tak nak sembang panjang-panjang, jom tengok testimoni kat bawah ni

Apa kata pengguna lain yang menggunakan pencuci muka Nutriwhite ni.


1) Kulit muka lebih lembut halus dan berseri







'





2) Kulit kurang berminyak 












3) Masalah sunburn dah hilang, kulit muka menggelupas dah pulih







4) Kulit makin cerah










Yang saya paling suka dengan pencuci muka Nutriwhite ini ialah kualitinya yang setanding dengan produk BERJENAMA yang lain seperti SKII, CLINIQUE dan lain-lain lagi. Tetapi yang membezakan ialah harganya yang yang jauh lebih berpatutan dan bebas bahan kimia merbahaya.


Kenapa anda perlu memilih Pencuci muka Gentle Deep Nutriwhite?

  • Ia bantu Membersihkan dan menyegarkan kulit
  • Kandungan semulajadi - Rumpai laut menanggalkan kotoran, mengelupaskan sel-sel mati dan menegangkan kulit
  • Alga Hijau melembapkan kulit dan membersih hingga jauh ke dalam liang-liang kulit untuk menghapuskan toksin
  • Strawberi Begonia mencerahkan dan meratakan tona kulit
  • Ia bantu kulit lebih Lembut dan menyegarkan
  • Diperbuat daripada 16 ramuan botani iaitu bearberry, soybean, skullcap, beech tree, strawberry begonia, mulberry, peony, rosemary, aloe vera, mountain arnica, cat's claw, kudzu leaf & roots, linden, marshmallow, seaweed, green algae
  • Free paraben
  • Bebas bahan kimia merbahaya
  • Free merkuri

Penggunaanya sangat JIMAT. Picit sikit sahaja dah berbuih banyak. Boleh guna sehingga 5-7 bulan untuk 1 tiub ni.

Berbaloi-baloi sangat penggunaanya..Anda kena cuba, pasti akan jatuh cinta:-)

Sekiranya anda berminat ,boleh buat pembelian online dengan klik link di bawah



ATAU boleh hubungi saya seperti berikut 

Lebih pantas boleh whatsapp :  http://www.wasap.my/60163589018








No comments:

Post a Comment