Feb 4, 2017

Pil Kalsium ini bantu hilangkan kebas dan melawaskan pembuangan selepas bersalin

Bila promosi aka pil kalsium ni teringat kisah saya 4 tahun lepas masa mengandung adik Hannah. Masa tu baru kenal dengan pil kalsium ni..

Akibat kerap sangat mengadap komputer, time tu kerja sebagai programmer..memang hari-hari buat research pasal coding ,menaip coding dll sehingga cramp dan kejang bahagian pergelangan tangan.

Habis kebas dan lenguh lengan sebelah kiri. Kata doktor juga mungkin kekurangan kalsium.

Saya maklumkan pada doktor, saya ambil pil kalsium Ostematrix ni..

Sambil di belek-belek botolnya..ok bagus shaklee ni, boleh teruskan ambik..dah lengkap magnesium dan vitamin D.





So since saya dah ada pil kalsium ni, doc dah tak bagi pil kalsium kat klinik. 

Balik tu terus saya makan 4 biji sehari. Alhamdulillah tak sampai 2 hari kot, lengan kiri dah tak lenguh dan tak sakit dah..masa tu rasa eh bagus juga suplemen ni..So since saya tengah preggy, saya teruskan ambik sehinggalah bersalin.




Pengalaman kedua, semasa selepas bersalin. Saya standby siap-siap Ostematrix ni letak dalam beg untuk bawa ke hospital. Saya bersalin adik Hannah pukul 1.30 pagi. Teringat kawan-kawan business Shaklee cerita pengalaman diorang tak sembelit masa dalam pantang sebab ambil pil kalsium ni..So pagi tu lepas je breakfast saya telan terus 2 biji Ostematrix ni..

Since bersalin normal, nak membuang tu takut-takut ngeri jugak..yerla ada luka jahitan sikit kat bahagian bawahkan..Tapi alhamdulillah pagi tu lega sangat tak sampai sehari dah boleh membuang..Fuhh lega..memang serik sangat pengalaman bersalin anak first dulu tak membuang air besar hampir 3 hari!



cara atasi sembelit ketika berpantang



'Anak makan pil ostematrix ni ye?' Tegur sorang Cleaner semasa mengemas bilik wad saya menginap sebab terpandang pil kalsium ni atas meja.

'Ye makcik..Saya suka makan pil kalsium ni..Tak sembelit dah..lega..'

'Eh makcik pun makan jugak nak..Memang kalau lenguh-lenguh boleh hilang..yela makcik ni kerja mengemas,menyapu seharian juga..ada pil ni membantu sangatlah hilangkan lenguh,sakit pinggang makcik ni..'

Alhamdulillah,saya senyum kat makcik.

Ya,kesan ostematrix memang pantas juga. 

Itu kisah saya dengan ostematrix. Sehingga sekarang saya masih makan setiap malam sebelum tidur..Malah dengan en suami sekali saya suap makan..Alhamdulillah ambil ni bolehla tidur dengan aman dan lena dan dapat bangkit dengan sangat fresh dan mudah. Syukur padaNya.

Jom tengok pula apa kata pengguna lain mengenai Ostematrix:



Bagi ibu-ibu hamil, ibu berpantang dan ibu menyusu yang selalu alami masalah kejang, sakit pinggang, lenguh-lenguh sakit badan ambikla pil kalsium ni. Insyaallah sangat membantu.

Mak ayah,atuk nenek pun bagus ambil pil kalsium ni..Bantu kuatkan tulang dan sendi mereka.

Pregnant bebas masalah kejang , takde sakit tumit

Hilang kebas kaki, masalah sembelit dah takde, sakit badan dah takde

sakit pinggang,kejang kaki dah takde

Hilang kebas kaki, tiada sembelit semasa hamil dan berpantang




Bagi yang berminat untuk dapatkan promosi istimewa ostematrix bulan ini jangan lupa untuk grab promosi : beli 6 percuma 1 @ beli 2 botol diskaun 5%

Boleh buat pembelian secara online di sini: Buat Pesanan Sekarang

atau boleh hubungi saya seperti berikut:















No comments:

Post a Comment