Jan 20, 2017

Bengkak Kaki Akibat Gout Semakin Surut dengan Vivix

"Kak, kaki saya sakit sangat..Merah bengkak..Memang sakit kalau berjalan"

Alkisah customer saya ni pada mulanya mak beliau carikan alternatif suplemen untuk masalah gout di hadapi anaknya. Mak jauh di utara, anak belajar di ibu kota ni..Ibu mana tak risaukan? Lagi-lagi bila sakit lama menyerang kembali.



Saya terus hubungi sendiri anaknya..Kata Encik F ni dulu pernah kene masa usia remaja..Sakit sama..Bengkak merah kaki sampai tak boleh berjalan dan makan ubat hospital tapi ada kesan sampingan..So dia nak cuba alternatif amalkan suplemen.

Saya cadangkan kepada beliau untuk mengambil tonik Vivix pada mulanya.

Vivix ni tonik antioksidan kaya resveratrol dapat bantu baikpulih sel-sel darah yang rosak dengan menstabilkan kandungan asid uric ke tahap yang normal.

Vivix juga bantu perbaiki sel-sel yang membengkak dan mengelakkan pengumpulan protein yang berlebihan dalam badan 

Alhamdulillah tak sampai seminggu beliau ambik vivix bengkak semakin surut dan dah boleh berjalan tak sakit lagi. Syukur sangat-sangat.

Happy betul dirinya. Kebetulan beliau juga kerja partime kat sebuah restoren jadi memang banyak berdiri.




Kemudian saya cadangkan beliau untuk mengambil Alfafa Complex . Alfafa Complex ni dapat bantu neutralkan dan mengurangkan tahap-tahap asid uric yang tinggi dalam darah serta mempunyai ciri-ciri anti radang.


Ketahui punca-punca gout dan makanan yang baik dan perlu dielakkan oleh pesakit gout


Sekiranya anda menghidap gout boleh mencuba alternatif tonik vivix dan alfafa  complex insyaallah tidak mengecewakan.

Promosi vivix sepanjang januari ini sahaja.

Beli 6 botol percuma 1 @ beli 2 botol diskaun 5%

Nak dapatkan vivix boleh hubungi saya seperti berikut






No comments:

Post a Comment