Dec 24, 2016

Testimoni Nutriwhite Shaklee

Assalamualaikum..

Hari ni nak share sedikit pasal produk kecantikan muka Nutriwhite ni.Saya sekarang pakai set asas.





Makeup remover, Pencuci Muka, Toner dan UV protection. Suka sangat pakai ni.. Tak sampai sebulan lagi dah perasan kulit makin lembut moist je, jerawat cepat kecut dan kulit lebih lembap.

Haaa bila basuh je muka mesti rasa nak pegang pipi je..hahaaa dan bestnya bangun tidur dah tak berminyak-minyak dah muka..sebelum ni masyaallah punyalah melekit2..

Muka saya ni kombinasi..Sebab tu cepat jugak jerawat naik..Dah bertukar banyak produk kecantikan jugak dan lastly saya nekad nak teruskan Nutriwhite ni selepas baca sendiri kandungannya daripada bahan semualajadi takde bahan kimia merbahaya dan ia memang di uji untuk kulit orang ASIA.


Haa ni review saya sendiri sebagai pengguna ye..Bukan sebab saya jual semata-mata..Saya pun tak nak menipu menjual yang tak best kata best memang tak berkat la kan...So memang ikhlas gitu...


Haa jom tengok pula apa kata pengguna Nutriwhite yang lain:


Natural rasa segar je lepas guna..bestnya blackheads dan whiteheads makin berkurang


Jerawat yang tumbuh cepat kecut

Set terbaik daripada bahan semualajadi

Kulit tegang tak melekit dan bestnya makin putih

Memang tak menyesal


Bestnya pakai pencuci muka ni boleh tahan berbulan-bulan..Saya dah guna dekat 3 bulan dengan suami.. Haa kalau pakai sendiri memang 6 bulan la..Gemuk tau isi dia ni.Picit sikit je dah berbuih-buih..





Kalau anda masih tercari-cari pencuci dan produk muka luaran , pilihlah Nutriwhite ni..memang puashati insyaallah.

Cuba sekali mesti jatuh cinta dah tak pandang yang lain..haaa gittuuuu...


Untuk pembelian set Nutriwhite boleh hubungi saya seperti berikut:





No comments:

Post a Comment