Aug 8, 2016

Susu Badan Meriah,Badan Bertenaga Kembali Kurus & Luka Caesarian Cepat Sembuh

Assalamualaikum.

Hari ni nak share testimoni menarik kisah Puan Fitriyatul menyusu anaknya. Beliau telah berkongsi pengalamannya yang mengambil set menyusu bajet yang menyebabkan sampai bengkak susu.Susu badan melimpah ruah. Bestnya badan beliau kembali kurus tanpa sengaja selepas consume pengambilan beberapa suplemen semasa menyusu ni.


Jom baca lebih lanjut kisah beliau ni..Memang tak rugi melabur sedikit wang untuk kesihatan diri dan untuk memastikan si comel terus dapat menikmati titisan emas ni..






Permulaan perkenalan saya dengan shaklee bermula dengan set menyusu bajet iaitu ESP dan Alfalfa... Saya mula ambil sejak anak berumur 6 bulan... Iaitu Januari 2014...





Mula2 memang join juga untuk bisnes tapi tak berapa aktif sangat sekadar rajin2 buat malas2 tinggal...
Begitu juga dengan pengambilan vitamin-vitamin shaklee. Saya tak konsisten makan.

Sampailah satu ketika saya konsisten makan set menyusu ni saya dapat rasa sendiri susu cepat penuh dan banyak kali alami bengkak susu... Akhir tahun 2014 nih dalam bulan disember tu saya nekad konsisten makan ESP, Alfalfa ,Lecithin,Ostematrix dan juga Bcomplexs sebab nak atasi masalah bengkak susu saya...

Alhamdulillah sejak konsisten makan set menyusu ni memang rezeki anak saya melimpah2..
Bila start susu membengkak saya konsisten ambil Lecithin, Ostematrix dengan B-complex nih...
Dan saya tak sangka bila start saya konsisten dan tambah dengan vitamin2 lain yg saya ambil juga saya dapat semula berat saya sebelum saya mengandung dulu dan saya dapat rasakan badan saya lebih bertenaga dan kesan kepada anak saya juga kulit yang mulus dan cepat kenyang.


Dan Alhamdulillah bila saya dapat rasakan shaklee effect yang saya alami tu saya semakin excited nak berkongsi dengan ramai orang dengan setulus hati saya betapa bagus dan berkesannya vitamin shaklee nih sampailah keluarga saya juga turut mengamalkan vitamin shaklee ini dan buatkan saya teruja mencuba semua vitamin shaklee.

Yang paling saya suka bekas jahitan kesan bersalin ceaserian tiada lagi dan rasa sakit nyilu pada bahagian operate bersalin tu tiada lagi sejak saya konsisten dengan tambahan Vitamin C..


Alhamdulillah kini anak saya Adam Khalish dah masuk 2 Tahun 5Bulan dan masih menyusu sepenuhnya dan juga mengambil makanan pelengkap yang lain termasuk vitamin shaklee kanak-kanak.


Berat sebelum saya tu ketika anak saya berusia 10Bulan dan berat sekarang masih maintain..
Dari hanya set menyusu bajet saya kini ambil set menyusu lengkap shaklee.
Dan saya sangat-sangat berpuas hati.

Dari hanya nak ambil set menyusu tak sangka saya dapat semula berat asal saya sebelum hamil tanpa perlu berdiet ikat perut...


Siapa kata ibu menyusu tak boleh tampil kurus bergaya kan...
Saya dah buktikan berat saya maintain dengan shaklee..

Alhamdulillah ...


===========================================



Haa..bestkan kesan positif beliau dapat lepas consume set menyusu ni..Memang sangat berbaloi keluarkan sedikit wang untuk kesihatan diri ibu. Secara tak langsung,bila ibu consume suplemen ni,baby pun dapat effectnya sekali. 


Dapat nikmati susu ibu dengan gembira. Berat baby bertambah. Kesihatan bertambah baik,malah dapat balik berat idaman:-)



Set Hamil,Set Berpantang dan Set Menyusu shaklee. Lengkap untuk ibu.


Antara kebaikan suplemen dalam set menyusu shaklee:








Banyak lagi kisah-kisah menarik ibu-ibu yang berjaya menyusu selama 2 tahun bersama set menyusu shaklee ni. Rata-rata ramai ibu terjebak dengan Shaklee selepas mencuba set penyusuan shaklee ni.




Kisah dan pengalaman ibu-ibu lain yang mengambil set menyusu shaklee:



Testimoni Set Menyusu Shaklee



Sangat penting juga ibu-ibu mengetahui konsep asas 'supply & demands' dan tip-tip lain bagi membantu penghasilan susu ibu dengan meriah.



Jom baca disini :


Tips susu ibu banyak dan meriah



Sakit pinggang,kebas tangan, gigi bayi masalah 'decay'. Apa Puan ni lakukan sepanjang penyusuan bayi?






Jom ibu-ibu, cubalah set menyusu shaklee ni. Kalau nak tahu lebih lanjut boleh PM/Whatsapp saya ya. Insyaallah,kita usaha terbaik untuk lengkapkan penyusuan susu ibu kepada si comel kita. Saya doakan juga semoga di permudahkan dan berjaya hendaknya.

Sebarang pertanyaan dan pembelian boleh hubungi saya seperti berikut:



No comments:

Post a Comment