Oct 27, 2015

Vitamin C Wajib Ada di Setiap Rumah untuk Tingkatkan Sistem Pertahanan Badan

Musim berjerebu ni sangat penting untuk jaga kesihatan..Memang penting untuk kita tingkatkan sistem imun badan dan minum air kosong sebanyak-banyaknya



Hari ni saya nak share mengenai 1 vitamin penting dan vitamin asas yang perlu ada di setiap rumah iaitu Vita C Plus Sustaines Release. Vitamin C ni saya dah ambil hampir 2 tahun dah..Alhamdulillah kalau selsema,rasa nak demam tu saya akan cepat-cepat telan 2 biji. Insyaallah memang demam dan selsema cepat surut dan tak melarat.Insyaallah dengan izinNya jua kan..


Dah lama juga saya tak ke klinik untuk rawatan demam selsema ni. Sebab ubat-ubatan demam,selsema ni saya dah ganti dengan vitamin C ni. Syukur alhamdulillah ya Allah.

Memang berbaloi sangat saya rasa. Harga sebotol ni hanya RM92.50 boleh tahan sehingga 5-6 bulan.So boleh berkongsi sekali dengan husband. Baru-baru ni pun husband duk soksek soksek je time malam..saya minta dia telan 2 biji vita c ni dan tidur..Esok bangun eh dah ok..Selamat boleh masuk opis dengan selesa.

Ramai yang fikir 2 kali bila dengar harganya. Tapi sebenarnya jika di kira betul-betul harganya sangat murah iaitu lebih kurang 50 sen atau RM16 sahaja untuk sebulan. Lagila dapat 'ubat' yang 100% semulajadi dan TIADA bahan pengawet,pewarna dan pemanis. MURAH tak?




Saya ni tak boleh selsema..sebab kalau dah selsema akan combo sekali dengan batuk.Bila dah batuk tu payahnya nak hilang dan akan terus ke serangan asma..Sebab tu saya kena control dan cegah seawal mungkin. Alhamdulillah syukur sangat musim berjerebu ni Allah berikan kesihatan baik pada saya sekeluarga..Takde serangan asma,selsema dan batuk-batuk lagi setakat ni..Segala Puji BagiMu Ya Allah..Syukur sangat-sangat..Bukan saya nak riak ya..Cuma bila fikir balik apa yang kita makan,boleh menjadi pelindungan diri bukan setakat kita berharap sahaja..Saya berkongsi dengan korang semua supaya korang pun dapat kesihatan baik dan dapat jalani rutin harian dengan sihat.

Kalau dah selsema,batuk,demam dan serangan asma pulak..Allahu memang susahlakan..Dah anak 4 ni faham-fahamla kan..Nak urus sekolah anak-anak,urus anak kecil,urus rumah tangga dan lain-lain..Memang penting sangat kesihatan ni kene jaga..

Hehe,berleter macam mak-mak pulak..

Untuk anak-anak pula boleh ambik Chewable Vita-C Plus 100mg. Yang ni ambik 1 biji je setiap hari. Harga murah sangat hanya Rm37.50 untuk kegunaan 3 bulan. Sebulan hanya lebih kurang RM13 sahaja.Rasa masam oren ni boleh kunyah-kunyah je.Anak-anak memang suka walau kadang mereka menjerit masam.Alhamdulillah,combine dengan Vitalea for children memang serasi dengan mereka. Memang ubat batuk,selsema dan ubat demam dah clear dah kat rumah.





Selain untuk kuatkan sistem imun,Vitamin C juga bagus untuk tingkatkan kolagen dalam badan,mengelakkan masalah gusi berdarah,kulit lebam dan percepatkan proses penyembuhan luka.

Saya sangat sarankan anda untuk miliki vitamin C ini untuk kegunaan diri dan keluarga. Insyaallah memang sangat baik untuk kesihatan badan. 

Nak dapat Harga Lebih Murah?

Jika nak lagi murah dan dapat harga ahli lebih jimat 15% boleh join keahlian serendah RM80 sahaja. Bayar sekali sahaja yuran keahlian dan bulan seterusnya terus dapat harga ahli selama-lamanya.

Untung kalau join ahli bulan Oktober ni akan dapat PERCUMA 1 botol multivitamin Vitalea berusia 100 tahun..Dapat PERCUMA tau!!Kalau beli kene baya RM88.75. Kiranya macam korang tak bayar pun yuran ahli sebenarnya.


FREE Vitalea jika register keahlian Sepanjang Oktober ini

Dan bestnya jadi ahli ni dapat kumpul point dan jika cukup syarat dapat balik CASHBACK bulan berikutnya masuk dalam akaun bank korang..Haa sambil makan sambil kumpul CASH semula..Lagi banyak pembelian,lagi banyak pulangan..So nak share ngan sedara-mara or kawan-kawan pun boleh jimat dah.

So sementara ada 5 hari sahaja lagi ni bolehla hubungi saya cepat-cepat ya untuk register keahlian.

So jika anda berminat untuk dapatkan vitamin C ni boleh hubungi saya. Untuk yang berada di sekitar Bandar Baru Bangi,Pekan Kajang,pelajar-pelajar UPM/UNITEN/UKM/UniKL kalau korang nak vitamin C ni bolehla roger-roger akk k..Free delivery ke tempat korang tau.




Untuk yang berada jauh saya menggunakan khidmat poslaju.Hanya tambahan RM7 sahaja untuk caj penghantaran.

Yang penting sama-sama kita jaga kesihatan diri.Tingkatkan sistem pertahanan badan kita.Macam-macam jenis penyakit dah muncul sekarang ni.Jadi tak boleh tidak kena ada tambahan perlindungan ni.

Ok,bagi yang berminat boleh hubungi saya segera seperti berikut:













No comments:

Post a Comment