May 18, 2015

Pengedar Shaklee Bandar Baru Bangi ,Kajang dan Cyberjaya

Anda berminat untuk mendapatkan supplemen Shaklee dan berada di sekitar Bandar Baru Bangi dan Kajang?  Ingin dapatkan segera supplemen Shaklee dan terus di hantar ke tempat anda atau boleh jumpa di mana-mana tempat yang mudah?



Adik-adik yang belajar di UNITEN,UKM,UPM,KOLEJ MARA BANGI,IUKL,MMU,KISDAR,Kolej Universiti Perubatan Cyberjaya ingin mendapatkan supplemen set pelajar atau set kecergasan /set kesihatan untuk diri atau keluarga?

Saya telah amalkan pengambilan supplemen Shaklee sejak 2013 dan telah mengambil set kehamilan,set berpantang,set resdung. set menyusu , set kesihatan asas. set Asma /Allergy,set kurus dan pelbagai lagi.

Kebanyakan produk Shaklee telah saya ambil dan amalkan sendiri dan saya dapat merasai kesan baik kepada kesihatan saya dan keluarga dengan izinNya..Alhamdulillah

Sekiranya anda berminat untuk mencuba produk Shaklee,boleh hubungi saya seperti berikut.

Setiap Keahlian baru ( RM80 untuk Semenanjung  / RM90 untuk Sabah/Sarawak ) sepanjang MEI-OKTOBER  2015 layak mendapat 1 botol VITALEA (multivitamin kaya zat besi) dengan pembelian mana-mana produk Shaklee..

JOM rebut tawaran hebat ini..Jangan lupa promosi YES terbaik untuk penjimatan di musim GST ini dan juga promosi istimewa untuk nyahkan kolestrol bulan ini


Hubungi saya seperti berikut:


No comments:

Post a Comment