Dec 21, 2014

Tingkatkan pengetahuan nutrisi di Kelas nutrisi shaklee

Alhamdulillah..semalam saya sempat hadiri kelas.nutrisi di hq shaklee yang terletak di Pinnacle sunway subang Jaya..

Saya hadir bersama anakanda kecil hannah..program shaklee memang sangat best kerana anak-anak pun boleh masuk sekali join..apatah lagi di hq shaklee ni ada bilik khas untuk anak-anak bermain.

Kelas bermula tepat pada pukul 10 pagi.Kebetulan juga di kelas ini saya jumpa beberapa sideline shaklee yang saya kenal juga melalui group ekslusif RichFamily.

Kami di beri penerangan details oleh pakar nutrisi iaitu Pn Nurul Hidayah mengenai setiap produk shaklee.Ulasan terperinci setiap produk dan kebaikannya di jelaskan kepada kami.

Sesi game juga diselang seli dan diluar kelas juga disediakan air mealshake yang sangat sedap dan air performance drink yang boleh dibancuh sndiri berulang kali.

Untuk makanan tengahari,kami di bawa ke sebuah restoran arab berdekatan dan menikmati nasi arab yang sangat enak.

Saya juga sempat berkenalan dan beramah mesra dengan pengedar shaklee yang lain dan sempat mereka juga share pengalaman dalam business ini.

Selepas sesi penerangan oleh pakar nutrisi tersebut,kami perlu membuat 1 group presentation.mengenai produk yang diberi.kerjasama antara ahli group sangat baik.

Alhamdulillah,banyak ilmu saya timba di kelas ini.Mudah-mudahan saya dapat berkongsi ilmu dan kebaikan setiap suplemen ini kepada semua customer kesayangan saya:-)

Sekiranya anda ada sebarang pertanyaan atau berminat untuk mendapatkan suplemen shaklee ini boleh hubungi saya.setiap pembelian akan disertakan konsultasi terbaik dan anda juga akan mendapat peluang untuk promosi bulanan..

Jangan lupa hubungi saya di berikut

Sms/whatsapp 016 358 9018
Sufiyah44@gmail.com
Fb page: Impianz Shoppe


No comments:

Post a Comment