Jul 3, 2014

set bertenaga ramadhan - ibu menyusu kekal cergas dan bertenaga

Alhamdulillah..pejam celik pejam celik dah 4 hari kita berpuasa.Begitu cepat masa berlalu.Kalau kita tak kejar masa,memang kita orang yang rugi kerana sepanjang Ramadhan ini pelbagai kebaikan untuk kita raih dan dapat pahala berlipat ganda.

Bercerita pasal Ramadhan,amalan khusus sepanjang bulan ini adalah solat terawikh..Amacam best kan solat berjemaah ramai-ramai kat masjid/surau?tapi saya hanya solat tarawikh di rumah sahaja memandangkan si kecil perlukan perhatian dan malam-malam memang masa saya untuk bersamanya..Namun ia bukan penghalang untuk kita melakukan ibadah walaupun ada anak kecil..

Paling mudah,tidurkan dahulu si kecil anda dan susukan dirinya sehingga kenyang.Insyaallah selepas itu,dirinya akan tertidur dan ibu-ibu bolehlah mulakan solat terawikh,tadarus dan lain-lain..

Alhamdulillah sepanjang 4 hari berpuasa ni,saya bersahur dengan perfomance drink dan juga ESP untuk keperluan tenaga,tidak mudah lesu dan masih mampu menghasilkan susu badan seperti biasa.Alhamdulillah dengan izinNya.

set berpuasa shaklee

Pastinya ibu-ibu tidak perlu risau lagi sekiranya anak ada sepanjang berpuasa.Insyaallah dengan set kecergasan Ramadhan ini membantu ibu lebih semangat dan bertenaga.

Jika anda berminat untuk dapatkan set ini boleh hubungi saya untuk pesanan dan konsultasi tip top dari saya.

Testimoni ibu-ibu yang telah mencuba set ini.Anda boleh baca di sini ye: Testimoni set mighty ramadhan

Hubungi saya seperti berikut untuk pesanan @ anda boleh order sendiri menggunakan kad kredit/kad debit di sini: Pembelian set Ramadhan

Hubungi:

sms/wasap : 016 358 9018 
FB page : Impianz  Shoppe

No comments:

Post a Comment