Jun 28, 2014

Persediaan Berpuasa dengan Shaklee

Alhamdulillah,hari ini dah 30 syaaban.Insyaallah esok kita akan mula berpuasa Ramadhan..

Alhamdulillah tahun ini kali ke 2 saya berpuasa dengan set ramadhan shaklee..Saya dah mula ambik set ramadhan ini pada tahun lepas dan sangat membantu ketika saya hamil tahun lepas..Tahun ini pula saya menyusu,memang perlu teruskan untuk maintain pengeluaran susu dan bertenaga..

Set supplemen saya ambil sepanjang ramadhan..

Vitalea - untuk mengelak badan terlalu letih memandangkan saya bekerja dan menyusu
ESP - keperluan protein untuk bagi kenyang lebih lama,membantu untuk penghasilan susu dan bagi tenaga
Performance drink - mengelak masalah dehidrasi akibat tak cukup air dan musim panas ni dan membekalkan elektrolik dalam badan
Vitamin c - untuk kuatkan immune badan dan elak dari masalah selsema,batuk dan demam
Ostematrix - untuk keperluan kalsium dalam badan,elakkan letih dan lesu


Jom cubalah set supplemen ini untuk ramadhan kali ini.Anda akan rasai perbezannya.Ramai dah mencuba.Boleh baca testimoni beberapa pengguna yang mencuba ramadhan ini di sini:

Testimoni set bertenaga sepanjang ramadhan


Nak cuba set ini? Hubungi saya untuk konsultasi makan dan keterangan lanjut bagi setiap vitamin



No comments:

Post a Comment