May 9, 2014

Garlic Shaklee menurunkan darah tinggi

Sape suka makan bawang putih? dengan rasa kelat dan berbau,tak ramai sanggup telan kan.

Tapi tahu tak dengan garlic shaklee anda dapat memperolehi khasiat bawang putih ni..

khasiat bawang putih

garlic shaklee ni adalah bawang putih jenis premium,bebas dari racun perosak dan di tanam secara organik di California,USA. Dihasilkan pada suhu bilik tanpa haba untuk memastikan pengekalan 100% Alicin aktif.
Garlic shaklee

faedah garlic shaklee

PELBAGAI KHASIAT GARLIC COMPLEX:

  • Mengandungi Spearmint - Mempertingkatkan sistem penghadaman dan fungsi jantung
  • Mempertingkatkan sistem penghadaman dengan formula uniknya mampu menyelesaikan masalah seperti kembung perut, gastrik, ketidakhadaman. Garlic juga mampu menentang bakteria H.Pylori dan menghalang ulcer gastrik.
  • Menurunkan kolesterol dengan menurunkan kolestrol LDL, trigliserid dan kelikatan darah, mengurangkan bekuan darah, meningkatkan HDL, melindungi jantung dan menghalang stroke serta penyakit Koronari.
  • Menstabilkan glukos 
  • Membantu mencegah kanser dengan mengurangkan bahan pencetus kanser - Nitrosamine
  • Membantu menurunkan tekanan darah tinggi - 2-4tablet garlic dapat menurunkan darah tinggi dengan 8 point
  • Menghalang alergi - sinus, alergi,asthma, selsema dan hepatitis.
  • Detoksifikasi - Garlic mampu mengeluarkan raksa dari tubuh dengan pantas. Raksa, plumbum dan kadmium adalah logam toksik yang akan menaikkan tekanan darah. Garlic juga mampu melindungi sel-sel darah dari dimusnahkan oleh logam dan menghalang kerosakan hati oleh bahan kimia.
  • Antibiotik yang selamat & semulajadi - Garlic adalah antibiotik semulajadi dan selamat untuk  kegunaan jangka panjang untuk menigkatkan sistem imun tubuh lalu menghalang penyakit berjangkit seperti selsema, kulat, kuman, virus dan yis Candida.

Pengalaman saya makan Garlic

Saya mula mengambil garlic apabila  darah tinggi saya tidak turun-turun selepas bersalin.Saya in attack dengan high blood ni semasa beberapa minggu sebelum bersalin anak ke 4. Doktor kata mungkin sebab saya juga ada gen warisi dari arwah mak..Ye arwah mak ada darah tinggi dan adik beradik mak semua ada.

Saya sayang badan saya.Saya taknak ambil ubat klinik dan saya tak nak bergantung kepada ubat-ubat berkenaan sebab saya menyusu bayi.Saya tak nak anak saya mendapat kesan dari ubatan saya ambil.

Alhamdulillah,selepas consume pil garlic secara konsisten setiap hari tekanan darah tinggi saya kembali ke paras normal dan serangan asma pun dah berkurangan dan tidak kena.Risau jugak kalau saya batuk dan selsema saya mudah dapat serangan asma kembali.

Syukur,dengan garlic complex,saya dapat tarik nafas lega.Hanya serendah RM47.50 SAHAJA sebotol saya dapat tingkatkan kesihatan lebih baik.

Saya sarankan anda ambillah garlic complex ni jika anda sering demam,selsema,batuk dan juga mengalami tekanan darah tinggi.

Ia antibiotik 100% semulajadi, tanpa bahan kimia, perasa, gula dan bahan sintetik yang memberi kesan pada kesihatan diri..

Jom order sekarang!

Hubungi saya untuk konsultasi cara makan dan tempahan

SUE 016 358 9018
SID 889 806
FB page Impianz Shoppe
COD : Bangi,uniten,UPM,UKM,Mines
Pos laju seluruh malaysia







No comments:

Post a Comment