Apr 18, 2014

Pengedar Shaklee kawasan Bangi,Uniten,Mines,UPM


Kepada warga Bangi dan sekitarnya,saya adalah pengedar shaklee yang sah berhampiran anda.TAk tahu di mana nak dapatkan produk shaklee ni? Saya berada di sekitar anda.Anda boleh dapatkan pelbagai vitamin shaklee daripada saya yang sentiasa ready stock.Mudah sahaja anda perlu sms/wassap ke nombor saya @ membuat pesanan melalui FB page saya iaitu Impianz Shoppe dan juga melalui email.

Bagi kawasan sekitar saya akan hantar ke rumah anda atau kita set berjumpa di tempat-tempat tertentu.

Pengedar Shaklee

bagi anda yang berminat untuk menjana pendapatan sampingan dengan shaklee juga amat saya alu-alukan.Modal hanya serendah RM 75 sahaja seumur hidup.Tidak perlu membuat pinjaman bank pun kan..

hanya yang perlu keberanian,semangat dan kesungguhan.Tiada yang mustahil untuk anda berjaya.Saya akan bantu anda bersama berjaya dalam business ini.Anda tentukan untuk kejayaan ini..2-5 angka sebulan insyaallah..



Amat di alukan kepada surirumah,pelajar,yang dah bekerja pun boleh..

Hubungi saya segera:

sms/wassap 016 358 9018 (sue)
FB Page: Impianz Shoppe
sufiyah44@gmail.com


No comments:

Post a Comment