Apr 21, 2014

Kulit muka makin halus dan lembut dengan masker ESP


Bagi anda yang pernah minum ESP ni,apa kata anda cuba masker yang sangat best ni..
Sangat mudah.hanya campurkan setengah sudu esp bersama sedikit yogurt asli dan kacau rata.kemudian sapu pada seluruh muka dan tunggu sehingga kering baru bilas semula.
Hasilnya terasa kulit muka sangat licin dan lembut..baunya pun harum..
Best betul ESP ni..bukan saja boleh minum tapi boleh jugak juga untuk kegunaan luar..antara hot produk
yang sangat laris setiap bulan.

image
Bagi anda yang nak merasa bestnya pakai masker ni,jom cuba segera ye..haa yang belum pernah lagi merasa esp dan nak cuba masker dari esp ni boleh hubungi saya untuk dapatkannya
image

Masker esp ni bukan sahaja untuk wanita tau..kaum lelaki pun boleh pakai..
Jadi boleh share pakai sama-sama dan sapulah pada pasangan anda sebelum tidur..dia pasti sukakannya:-)

Haa tengok tersenyum en abang saya bila saya sapu kat mukanya..harum sangat katanya..hehe

Jom cuba sekarang..ESP 1 canister boleh tahan 2-3 bulan dan berharga rm150..

Jika anda ingin harga lebih jimat,jom daftar keahlian dulu bersama saya.saya akan uruskan pendaftaran anda.selepas itu anda boleh nikmati harga ahli yang lebih murah dan sangat jimat.

Jangan berlengah lagi,hubungi saya seperti berikut:

SID 889806
016 3589018
Fb page:impianz shoppe
Sufiyah44@gmail.com
COD bangi-kajang-uniten-upm-mines
Pos laju seluruh malaysia

No comments:

Post a Comment