Mar 1, 2014

PROMOSI HEBAT ESP SEPANJANG MAC 2014

ESP the hot item...dia mai lagi..haa..promosi sepanjang mac ni BELI 6 PERCUMA 1..

PROMOSI HEBAT ESP
PROMOSI HEBAT ESP


Alhamdulillah ramai customer saya dah repeat order selepas cuba minum ESP ni..

Yang belum kenal lagi ESP ni..jom baca lebih lanjut ye:-)

ESP adalah ENERGISING SOY PROTEIN yang sangat bermutu tinggi dan ia adalah soya non-gmo..soya non gmo ini tidak mengubah genetik dan mampu membekalkan keperluan protein dalam badan.Ia juga diproses di bawah suhu rendah.


setiap 1 TIN ESP berasal dari 30KG kacang soya dan ia adalah booster tenaga segera.


Kenapa Protein amat penting untuk kita?

Jika anda sering lesu,tak bermaya,luka lambat sembuh dan mudah berparut,kolestrol tinggi,itu menunjukkan badan anda memerlukan protein..

ESP mengandungi 22 jenis asid amino dan ia satu-satunya produk yang menyediakan 9 asid amino yang tidak boleh di hasilkan oleh badan manusia.

Siapa yang boleh mengambil ESP?

Semua peringkat umur , lelaki dan wanita dewasa
Ibu hamil
Ibu berpantang
Ibu menyusu
Sesiapa nak cantik dan pudarkan jerawat
sesiapa yang sering kena gastrik



Khasiat ESP yang sama dengan susu,daging dan telur

Kenapa saya jatuh cinta pada ESP?

ESP banyak membantu saya aktif dan bertenaga semasa kehamilan anak ke 4.Juga sepanjang berpantang saya rasa sihat dan bertenaga.Juga susu cepat terhasil dan pastinya ia membantu saya lebih kenyang..Al maklum menyusu ni cepat je laparkan.ESP juga bantu saya mengawal selera makan dan alhamdulillah berat badan saya makin turun sejak mengambil ESP ni..

Saya rasa jika anda ingin mencuba amatla berbaloi.Untuk ibu menyusu amat bagus untuk membantu menghasilkan susu dengan lebih pekat.

Hanya campur dalam minuman kegemaran anda.1 canister boleh tahan sehingga 2-3 bulan penggunaan.

Anda tak percaya kenapa ramai yang suka?hehe..jom baca testimoni di sini-->pelbagai TESTIMONI ESP

Jom cuba sekarang.Harga runtuh dan sangat jimat sempena promosi bulan ini.

Anda sangat rugi jika lepaskan peluang keemasan harga ini tau..

PM saya segera seperti di bawah.

sms/wassap 016 358 9018 (sue)
FB page: Impianz Shoppe
COD:Sungai Ramal,Uniten,Bangi,Mines
Pos laju seluruh Malaysia




No comments:

Post a Comment